FANDOM

Úvod Editovat

Big Brother 2 je druhou sérií Československého Big Brother Online.

Formát Editovat

  • Big Brother House: Houseguests jsou přidáni do tajného Facebookového chatu společně s moderátorem. Tam jsou informováni o událostech, soubojích apod. Výsledky soubojů, hlasování, twisty apod. jsou zveřejněny na webu série.
  • Head of Household (HOH)
  • Nominace
  • Power of Veto (POV)
  • Vyřazování
  • Porota: skládá se z 9 naposledy vyřazených hráčů

Twisty Editovat

  • Týmy: Hráči si sami nevědomě zvolili 4 kapitány, kteří si poté sami vybrali členy svých týmů. Člověk, který vyhrál HOH zajistil celému svému týmu imunitu na danou epizodu
  • Skryté Diamond Veto
  • RoadKill souboj: Hráči se utkají v rychlostním souboji. Vítěz souboje může anonymně nominovat 3. osobu
  • Fake Double Eviction: 2 hráči byli vyřazeni v 1 den, ale jeden z nich se do hry nakonec vrátí.
  • Jury Comeback: Prvních 5 porotců bojuje o návrat do hry.

TBA

Houseguests Editovat

Houseguest Věk Vstoupil/a

do hry

Opustil/a

hru

Umístění HOH

výhry

POV

výhry

Nominován/a
Mateo 17 Den 1 Den 33
Vítěz
4
4
0
Iwanovič 18 Den 1

Den 19

Den 14

Den 33

Runner-up
2
1
4
Tóňa 16 Den 1

Den 6

Den 6

Den 33

3. místo
2
2
2
Prob 18 Den 1 Den 26 4. místo
0
0
4
Djemba 21 Den 1 Den 24 5. místo
0
1
5
Kelly 18 Den 1

Den 15

Den 12

Den 22

6. místo
3
4
2
Ad7 15 Den 1 Den 20 7. místo
1
1
3
Michelle 16 Den 1 Den 18 8. místo
1
1
1
Crazy 16 Den 1 Den 16 9. místo
1
0
2
Malda 22 Den 1 Den 12 10. místo
0
0
1
Weja 23 Den 1 Den 10 11. místo
0
0
1
Terka 15 Den 1 Den 8 12. místo
0
0
2
Alex 18 Den 1 Den 4 13. místo
0
0
2
SarahAnys 18 Den 1 Den 2 14. místo
0
0
1

Hodnocení hráčů Editovat

Mateo: Mateo ty jsi vítěz této série a podle mě jsi zasloužený vítěz. Vyhrál si nejvíce soubojů a nikdy jsi při vyřazování neměl hlavu na špalku. Tvá hra byla propracovaná od úplného začátku a tvá strategie měla jasný cíl, finále.

Iwanovič: Ty jsi se dokázal vrátit z poroty a dostat se až do finále. Bohužel jsi ve finále nedostal dostatečné množství hlasů. Tvá hra byla dobrá, nad hrou jsi přemýšlel.

Tóňa: Myslím, že kdyby ty jsi se dostala do finále, tak by jsi nejspíš vyhrála. Byla jsi nejsilnější ženou série. Porota tvou hru označila za nejlepší a také jsi měla nejlepší sociální hru.

Prob: Ze začátku jsi vypadal slibně, ale tvá neaktivita zkazila spoustu věcí. Proto se radši vyjadřovat nebudu.

Djemba: Tvá hra nebyla nejlepší, většinu věcí jsi dělal, protože ti to někdo řekl. Tvá sociální stránka také nepatřila k těm nejlepším. Očekával jsem, že vypadneš dřív, ale byly tu větší ryby, kterých se museli zbavit dřív, než tebe.

Kelly: Tvá hra měla velký potenciál, ale bohužel si začal hrát tuhle hru jako Survivor a to se ti vymstilo. I když jsi měl po celou dobu hry většinu, tak jsi byl nakonec 2x vyřazen. I přes to vše mě tvou hru bavilo hodně sledovat.

Ad7: O tvé hře skoro vůbec nic nevím, přišlo mi, že tě to moc nebavilo, takže jsi byla ráda, že jsi vypadla.

Michelle: Michelle ty jsi doplatila na spojenectví s Kellym. Tvá hra se mi hodně líbila. Nad hrou jsi přemýšlela a snažila se se všemi vycházet jak jen nejlíp si uměla.

Crazy: Je škoda, že jsi neudělal i nějaké své rozhodnutí. Sám si nevěděl, co dělat a proto si následoval ostatní a to znamenalo tvůj konec, když se rozhodli se tě zbavit, protože už tě nepotřebovali.

Malda: O tvé hře také skoro nic nevím, hrál jsi tichou hru, ale bylo vidět, že v každém souboji se snažíš a nad hrou přemýšlíš. Vypadl si kvůli twistu, myslím, že kdyby tento twist nenastal, tak by jsi byl ve hře o něco déle.

Weja: Stejně jako Míša jsi vypadla kvůli spojenectví s Kellym. Podle mého jsi blbě použila skryté diamantové veto a to tě také nejspíš stálo život, jelikož jsi naštvala půlku spoluhráčů. I přes to všechno se mi tvá hra líbila a rád bych tě v ní viděl déle.

Terka: Ty jsi měla slibný začátek a mohla si se dostat hlouběji do hry, jelikož tvá sociální hra byla skvělá. Bohužel si vypadla díky zahranému Diamantovému Vetu.

Alex: Bohužel si neměl na hru tolik času a nemohl si se sblížit s ostatními.

SarahAnys: Špatná strategie, špatná sociální a fyzická hra. Věřím, že kdyby jsi mohla hrát znova, tak by jsi spoustu věcí změnila.